هدف فروشگاه ایزدی ارائه محصولات متنوع و به روز با مناسب ترین قیمت در این مجموعه میباشد.
استراتژی فروشگاه خلق بیشترین مزیت برای مشتریان و تامین رضایت حداکثری آنها بوده و موفقیت خود را صرفا در گرو رضایت مشتریان خود می دانیم.
فروش محصولات با کمترین قیمت و حاشیه سود و عرضه برندهای معتبر و شناخته شده،ارسال سریع محصولات،سیستم هوشمند پیگیری سفارشات در کنار سایر امکانات منحصر به فردی که برای تامین رضایت مشتریان توسط این فروشگاه ارائه خواهد شد،نشان دهنده رویکرد جدید ما می باشد.
در حال حاضر این فروشگاه دارای تیم های تخصصی در حوزه های فروش،مارکتینگ،تأمین کالا،برنامه نویسی و ارسال بوده که در کلیه ساعات کاری خود پاسخگوی مشتریان محترم می باشد.

 

راهنمای خرید

مراحل ثبت سفارش

1- استعلام موجودی و قیمت کالا

2- انتخاب کالا و افزودن به سبد خرید

3- مشاهده سبد خرید و ویرایش تغییرات احتمالی

4- انتخاب گزینه ادامه سفارش و ثبت مشخصات پستی جهت ارسال کالا

5- انتقال به صفحه درگاه بانک و پرداخت وجه خرید 

ثبت سفارش با عضویت در سایت :

کاربران و مشتریان محترم برای ثبت سفارش ملزم به ثبت نام و عضویت در سایت نیستند.اما در صورت ثبت نام،علاوه بر آنکه در خریدهای بعدی مجبور به وارد کردن اطلاعات خود نمی باشند،می توانند از مزایای عضویت در سایت از جمله آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعات و پیشنهادهای خرید خوب بهره مند شوند.
با ثبت این اطلاعات، کاربران و مشتریان ضمن اطمینان از محفوظ بودن اطلاعات خود نزد فروشگاه،به فروشگاه اختیار می دهند تا از این اطلاعات جهت برقراری ارتباط استفاده نماید.
مشتریان در هنگام ثبت سفارش باید سعی کنند اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد سایت نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد.

  •  نحوه پرداخت

مشتریان می توانند وجه سفارش خود را بصورت آنلاین از طریق درگاه بانک موجود در سایت و یا کارت به کارت پرداخت نمایند.

  •  روش ارسال سفارش

سفارشات توسط شرکت پست یا باربری ارسال میگردد و مسئولیت فروشگاه صرفاً تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی به شرکت پست یا باربری و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. در این موارد مطابق مواد 386 و 387 قانون تجارت کلیه مشکلات ناشی از حمل کالا بر عهده متصدی حمل و نقل بوده و فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد و در صورت بروز مشکل فروشگاه پاسخگو و پرداخت کننده خسارت نمی باشد.

  •  هزینه ارسال

در هنگام ثبت سفارش،روش و هزینه ارسال قابل مشاهده میباشد.هزینه ارسال بر اساس حجم و وزن کالاهای سفارش داده شده و مسافت تا شهر مقصد،بصورت مکانیزه توسط سیستم محاسبه می گردد و پس از ثبت سفارش امکان شکایت و ابراز نارضایتی از هزینه ارسال وجود نخواهد داشت.مشتریان می توانند در زمان ثبت سفارش از طریق تماس با پشتیبانی سایت،در صورت تمایل روش ارسال را متناسب با شرایط خود تغییر دهند.

  •  مدت زمان تحویل سفارش ها

سفارش هایی که قرار است از طریق پست ارسال گردند،در صورتیکه قبل از ساعت 10 نهایی شده باشند،در همان روز تحویل پست خواهند شد،اما چنانچه بعد از این ساعت نهایی شده باشند،در روز کاری بعد تحویل خواهند گردید.شرکت پست و باربری نیز بسته به مقصد کالا،معمولاً 24 تا 72 ساعت کاری،کالا را به مقصد خواهند رساند.